AEG L66840

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L66840 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

M. Reijntjes 27-08-2011
Geschreven voor: AEG L66840

Heb altijd een AEG wasmachine gehad en ben tot nu toe altijd zeer tevreden geweest met de wasmachines.
We zijn al bijna 38 jaar getrouwd dus jullie begrijpen nooit meer een andere. Ik ben nu aan mijn derde.

Foxx 28-03-2011
Geschreven voor: AEG L66840

Hebben deze machine nu bijna 2 jaar en kan niet anders zeggen dat we heel tevreden zijn over deze machine. Het enige minpunt is het volgende . In het begin hadden we ook last van schudden en wegtrillen van zijn plaats bij het centrifugeren . Het is absoluut noodzakelijk dat de machine in alle richtingen perfect waterpas staat en dat er antislipmatjes onder de pootjes liggen . Sinds we dat gedaan hadden , hebben we tot op heden er geen last meer van . Mvg.Fox

Maggie Man 25-03-2011
Geschreven voor: AEG L66840

Na meer dan 10 jaar is eindelijk onze Bauknecht kapot.
Vergeleken met de oude Bauknecht is deze wasmachine minder stil hij maakt vooral veel lawaai met afpompen.

Ik heb wel spijt dat ik deze heb gekozen.
Ben beniewd of deze nieuwe AEG 10 jaar haalt.

G.G. de Jong 16-02-2011
Geschreven voor: AEG L66840

Functioneel een prima machine, maar verder geen goed woord voor over!
MAchine blijft maar schudden en trillen. ook na herhaaldelijk stellen en om verschillende ondergronden. Een monteur heeft op garantie nog een s schokdempers vervangen, maar dat heeft niets geholpen.
Overigens heeft AEG een middeleeuwse benadering van klantenservice! Je wordt echt afgescheept met waardeloze excuses (als je al antwoord krijgt...) Ik heb de AEG destijds deels gekozen vanwege het "bekende en betrouwbare" imago van AEG, maar dat was dus een verkeerde inschatting.

Mensen: er is zo veel keuze, kies vooral een ander merk!!!!!

naam 16 20-10-2010

---------- update review, 20-10-2010 ----------
Even een update.... mijn machine funtioneert weer: zonder reparatie!! Centrifugeert weer direct en als vanouds. Wilde ik even laten weten...

---------- 1e review, 23-03-2009 ----------
Ik heb inmiddels geen last meer van wasverzachter dat achterblijft. Volgens de reparateur had het te maken met de kracht van de straal water die daar binnenkomt, inmiddels opgelost.
Ik ben ERG tevreden over mijn AEG. Die witte strepen heb ik juist NIET meer sinds ik vloeibaar middel gebruik!

Skaftafel 19-10-2008
Geschreven voor: AEG L66840

Via internet deze machine gekocht nadat onze Bauknecht stuk ging, met name vanwege startuitstel, resttijdindicatie en waterstop. 1600 toeren leek mooi meegenomen. Beoordeling is redelijk.
Tegenvaller: In vergelijk met onze Bauknecht (slechts 1200 toeren centrifugeren) komt de was echt niet droger uit de machine (en ook gekreukter). We hadden veel beter verwacht. Droogresultaat: 5
Ook minpunt: Met kort programma is het wasresultaat onvoldoende, zelfs met onze niet sterk vervuilde was. Die gebruiken we dus niet meer. De diverse programma's duren relatief lang (eco stand bv 2,5 uur). Op normaal programma is het wasresultaat OK.
Bediening wijst zichzelf met veel mogelijkheden. Sommige combinaties met kort/eco programma die we graag willen doen kunnen echter niet samen.
De machine is erg stil en kwalitatief ziet het er allemaal prima uit met een goed afleesbaarscherm.
Samengevat: Een redelijk presterende machine, die vóór aankoop echter meer doet verwachten (op basis van specificaties en prijs) en daardoor tegenvalt. Het zou me niet verbazen als andere, goedkopere machines net zo goed presteren als deze AEG.

HJJ Smeets 12-10-2008
Geschreven voor: AEG L66840

machine nu een paar dagen in bezit.
En ik moet zeggen dat ik er geen spijt van heb.
Lekker makkelijke bediening, en zeer duidelijk. Lekker stil tenopzichte van de Zanussi die ik van te voren had. Ben zelfs al eens moeten gaan kijken of hij nog wel aan stond. wat ook mooi is is het display kan je zien hoelang je machine nog moet draaien voordat hij klaar is. Kliokje telt mooi af.

Peter666 05-08-2008
Geschreven voor: AEG L66840

Prima machine, wast goed schoon en is stil in gebruik.
Heeft resttijdindicatie, je kan zelf de temperatuur en centrifugeertoerental instellen.
Ook is het mogelijk de wastijd te verkorten.
Met 1600 toeren gecentrifugeerd, heeft de wasdroger (ook AEG) slechts een uur nodig om het kastdroog te krijgen.
Ik ben dik tevreden!

Diemel 23-07-2008
Geschreven voor: AEG L66840

Machine wast goed schoon, maar trilt erg veel bij centrifugeren en maakt veel lawaai.
Is monteur van Electrolux bijgeweest. Machine staat perfect waterpas op een betonnen vloer. Valt volgens Electrolux binnen hun toloranties ( tussen 47dB(A) en 100 dB(A) bij ons 85 dB(A). Volgens de Ned. wet is gehoorbescherming verplicht bij 85 dB(a).
Het elektronisch bedieningspaneel trilt erg bij centrifugeren, zal daarom vermoedelijk niet lang meegaan.Volgens monteur is het verstandiger om 1400 toeren machine aan te schaffen. Leverancier ruilt machine niet om omdat deze binnen de toloranties van electrolux valt.

Huntingbird 24-06-2008
Geschreven voor: AEG L66840

Werkt perfect. Is vooral bijzonder stil, ook tijdens centrifugeren. Simpele bediening met niet al te veel knopen. Prijs kwaliteit is prima

T.de Visser 12-01-2008
Geschreven voor: AEG L66840

Super machine,wast heel schoon en geruisloos,met 1600 toeren centrifugeren is de was in no time droog. Heb geen droger meer nodig.De was goed uitslaan voor het ophangen en dan valt de kreuk erg mee (door het hoge toerental).Makkelijk te bedienen . Veel keuze mogelijkheden. Betrouwbare machine!
Bijna 6 weken in huis,

MJ van Meer 13-11-2007
Geschreven voor: AEG L66840

Wast zeer schoon en ook het drogen doet hij voortreffelijk! En ook het geluid is veel minder dan met voorgaande machines.Beslist een aanrader.

Ad NH 03-11-2007
Geschreven voor: AEG L66840

Machine via een internet (met waarborgkenmerk) aangeschaft. Binnen drie dagen in huis. Goede handleiding om de machine te installeren. Het goed waterpas zetten vergt nog de meeste tijd. We hebben hem wel gelijk voorzien van die rubberen doppen onder de pootjes voor nog minder geluid. De machine is echt erg stil ook met centrifugeren. Duidelijke handleiding zorgt voor makkelijke bediening. Tot nu toe zeer tevreden met onze aankoop.